• Zber papiera od 17.6. do 25.6.

• Milí rodičia a priatelia školy,

ak ste aj vy odkladali po celý rok papier pre našu školu a potrebujete vypratať svoje pivnice, prišiel čas školského ZBERU. Papier môžte nosiť v malom množstve priamo do školy. Vo veľkom množstve ho prosím privezte zozadu školy - do priestoru s kontajnermi - so vstupom cez Ružovú ulicu. Zber prebieha celý týždeň od pondelka 17.6. do utorka 25. 6. Peniaze získané zberom papiera budú použité na zveľadenie priestorov školy. Ďakujeme.

• ekoDOMček opäť v akcii

• Fotky sú vo fotoalbume :)

Náš tím ekoDOMček bol pozvaný na podujatie „Rodinný deň Schaeffler Skalica“, ktoré sa uskutočnilo v sobotu 22.06.2019 v prístavisku na Baťovom kanáli v Skalici. Tak ako sme už zvyknutí, vytvorili sme hliadky dobrovoľníkov. Ich prácou bolo dohliadať nad správnym triedením odpadu, šíriť osvetu a propagovať „zero waste“ = životný štýl bez odpadu.
            Ďakujeme rodičom, ktorí podporili naše/Vaše deti, aby pomohli. Nebolo ich veľa, no o to viac si ich pomoc ceníme. Milá Karin, Anetka, Monika, Barborka, Dorotka, Tamarka, Majka. Emka. Milý Juraj a Adam. Milí dvaja kolegovia. Vďaka.  Odviedli sme spolu KUSISKO veľkej práce:)) MA

• ZERO WASTE piknik

• Fotky sú vo fotoalbume :)

V piatok 21. júna sme si mohli spolu vyskúšať prvý pravý letný piknik na zelenej tráve na školskom dvore. Cez veľkú desiatovú prestávku sme si rozprestrieli deky, rozložili vankúšiky a otvorili piknikové košíky...

... a bola to pastva pre oči aj pre brušká. Pikniková desiata určite presiahla všetky (možno aj tie najtajnešie) očakávania! Jednoducho rozprávkové! Krabičky aj porcelánové tanieriky s ovocím, tvarohové torty, bublaniny, domáce limonády vo fľašiach, včelobalové obrúsky, tanierikové a lyžičkové piknikové súbory originál priamo z košíka - ako z filmu! Fotky hovoria za všetko.

Je jasné, že myšlienka "zero waste" sa po roku, krok za krokom, zmenila na obdivuhodnú realitu a pre deti a rodičov to nie je pojem neznámy. Vďaka za inšpiráciu a nápady. Ďakujeme za podporu, rodičia.

NÁVOD: Ako taký košík nachystať?

Vodu si môžem priniesť vo vlastnej (najlepšie sklenenej) fľaši. Na koláčik, chlebík či inú dobrotu použijem môj desiatový boxík, alebo voskový obrúsok, ovocie si doma umyjem a pribalím tiež do krabičky. Nezabudnem ani na nejakú tú malú dobrotu pre mojich spolužiakov, ktorá samozrejme nebude v žiadnom zbytočnom obale.
            Čo by to tak mohlo, ale byť???
            To už necháme na vás:)))
            Sme zvedaví, čo si vymyslíte.
            Najlepší nápad odmeníme!!!  SK

• Maxi Scrabble - piataci prekonali sami seba

21/06/19       5. roč. = 0 trestných bodov
            11/06/19       3. roč. =  31 trestných bodov za 30 min!
            24/05/19       5. roč. = 39 trestných bodov

Po týždňoch dažďa je tu slnko a naše školské MAXI SCRABBLE sa dočkali. Piataci ich vyvliekli na dvor aby sa zahrali triednu – tímovú verziu. Ich úlohou bolo pokúsiť sa vyskladať v danom čase všetky písmená. Začali slovom NAJNEOBHOSPODAROVATELNEJŠIE :) Nechajte sa inšpirovať, no svoje najdlhšie slovo si už vymyslite sami... 24/05/19 MA
            PS: Zostalo nám 39 trestných bodov. Berte to ako výzvu na 30 min. bez POMOCI učiteľa!!!

• Výlet piatakov za lístky štvorlístka

• Fotky sú vo fotoalbume :)

Ráno sme sa všetci  zišli na vlakovej stanici  pred ôsmou hodinou. Vo vlaku bolo fajn, keď sme sedeli, mohli sme robiť hocičo. Prestupovali sme v Kútoch a na poschodovom vlaku sme prišli do Bratislavy. V Bratislave sme išli autobusom číslo 201 z Hlavnej stanice na "iHRYsko". Ak neviete, iHRYsko je veľká predajňa spoločenských hier a nachádza sa tam aj herňa, v ktorej si môžete všetky hry vyskúšať.  Boli sme tam skoro dve hodiny a hrali sme rôzne spoločenské hry. Niektoré hry sa nám zapáčili a kúpili sme si ich :) Potom sme sa presunuli do Space world, kde sme hrali Laser game. Bolo to úplne úžasné! Cez prestávky sme si tam mohli zahrať aj biliard, ping-pong a X box. Všetko prebehlo v pohode. Celý výlet sme si užili!  Odnášame si iba super zážitky :) Ďakujeme. (Emka B., Barborka S., Dorotka F.) 20/06/19

• Škola v prírode  - správy 17.6 - 21.6.
          • Škola v prírode - správy 17.6 - 21.6.

• Fotky sú vo fotoalbume :)

5. deň
            Hurá, piatok!

Máme tu posledný deň našej školy v prírode. Po raňajkách sme si dobalili veci a prišiel po nás autobus. Dnes náš čakal výlet na Hrad Červený Kameň, kde sme mali prehliadku. Videli sme ako tu žili naši predkovia. Potom sme si všetci kúpili nejaký suvenír a presunuli sme sa do jaskyne Driny. Bola to teda riadna drina vyšliapať taký dlhý kopec, ešte v tomto teple. Jaskyňa bola veľmi pekná, ale bola nám tam zima, lebo tam bolo len 8 stupňov. Teraz už sedíme v autobuse a tešíme sa všetci domov na našich rodičov. NINKA H.

4. deň
            A už je tu štvrtok. Po raňajkách sme sa išli prejsť na salaš, kúpili sme si tam korbáčiky a vrátili sa naspäť. Keďže začalo pršať, hrali sme pod prístreškom hry a čítali z čítanky. Po obede sme mali siestu a po nej sme mali edukačnú chvíľku, kde mala jedna skupinka zdravotnú výchovu, učili sme sa tam ako si obviazať ruku, nohu, atď. a druhá skupinka mala dopravnú výchovu, kde sme si hovorili o značkách, prečítali si rozprávku a na konci mali kvíz.
            Potom sme sa išli baliť, zhodnotili sme si celý pobyt, dostali diplomy a išli na večeru. Po večeri sme už čakali na rodičov, ktorí boli pozvaní na spoločnú opekačku. Po opekačke sme všetci padli unavení do postele.
            VIKI A ANETKA

3.deň

Po budíčku sme sa pripravili na rannú rozcvičku, po ktorej sme mali raňajky.Po raňajkách sme išli sme na kúpalisko.Na kúpalisku bola veľká zábava, kúpali sme sa a šmýkali na tobogánoch.Po kúpaní nás čakal obed. Pochutnali sme si na rajčinovej polievke a rezni so zemiakmi. Po obede sme si chvíľu oddýchli. Po sieste začalo pršaťa, tak pani učiteľku napadlo či by sme nešli  von čítať a hrať spoločenské hry. Po večeri  nás čakalo veľké prekvapenie, prišli motorkári a medzi nimi bola pani vychovávateľka Janka.Povozili nás.Bola to veľká zábava. A potom odišli. Potom nás navštívila pani riaditeľka Janka a pán riaditeľ František. Keď odišli  začali sme sa chystať na diskotéku. Chvíľu me tancovali a potom prišiel Santa alias Tomáš V. a dal nám medovníčky. Potom sme vyhlásili súťaž o najlepší tanec. Vyhrala Anetka. Nakoniec nám Andrejko povedal dve rozprávky o zvieratkách. Boli veľmi vtipné. Po diskotéke sme išli strašne unavení spať.
            Tomáš V. a Šimon H.

2. deň

Ráno sme sa zobudili:)) Potom sme si urobili rannú rozcvičku. Neskôr sme sa išli naraňajkovať, mali sme švédske stoly. Okolo 1.00 hod. sme išli na Mlýnky.

Boli sme tam aj s druhou školou.

Keď sme prišli naspäť na chatu mali sme chvíľku odpočinok. Po obede sme išli na Tarzániu. Skoro všetci sme sa vystriedali. Pred večerou sme išli prejsť ku kúpalisku a zahrali si futbal. Na večeru sme mali špagety, na ktoré sme sa veľmi tešili. Večer sme mali zoznamovaciu diskotéku s druhou školou. Andrej N. a Michal J.

1. deň

V pondelok ráno sme sa my, Mravčekovia, stretli v škole a o 9.00 nás autobus odviezol do školy v prírode do Zlatníckej doliny. Po príchode na chatu Amor sme si rozdelili izby. Vybalili sme si veci a urobili sme si originálne menovky na dvere izieb (Mach2Benč, Ninka má Ninku, K.R.T. ...). Išli sme von, kde si niektorí nazbierali šišky, niektorí si maľovali na zem, niektorí hrali florbal. Na obed sme mali kurací vývar a sviečkovú omáčku. Po obede bola popoludňajšia siesta počas ktorej sme oddychovali na izbách. Neskôr sme sa vybrali na prechádzku na neďaleký salaš, kde sme videli ovečky a koníky. Vrátili sme sa a hrali sa na preliezkach. Pred večerou sme si stihli ešte zahrať novú hru CORTEX. Večera bola dobrá mali sme rizoto. A aby som nezabudla, niektorí z nás mali nezabudnuteľný zážitok, jazdili sme na koni, ktorý sa volal Onix. Už sa tešíme na zajtrajší deň.  Agátka B.

• Bicyklovali sme

• Fotky sú vo fotoalbume :)

... v utorok sa štvrtáci spolu s pani učiteľkou a vychovávateľkou vydali cestou necestou, lesem nelesem na cyklistický výlet. Počasie nám prialo, a tak sme okolo 9tej ráno vyštartovali zo školy smer Baťov kanál. Deti sa po príchode na ,,Baťák,, občerstvili v miestnom bufete, pobehali si po lúke, nabrali sily a vyštartovali sme po cyklotrase na rybníky. Po ceste nás popri lesíku vítali motýle, teda ako povedala naša Majka, boli to komáre prezlečené za motýle :D Po príchode na rybníky sme si spravili krátku pauzu. Deti nakŕmili labute poslednými zásobami z domu a následne sme náš výlet ukončili cestou do školy. Bol to veľmi pekne stráveny spoločný deň a všetci sme si ho užili. DH 18/06/19

• Matematický klokan

Dňa 6. 6. 2019 sme si vyhodnotili a odmenili žiakov, ktorí sa zúčastnili celosvetovej súťaže Matematický klokan. Najviac percent z našej školy získala M.B.,  a to  95,8%  a stala sa šampiónkou školy. Krásne percentá tiež získal M. K. 93,3% a D. F. 90,8%. Srdečne blahoželáme a prajeme ešte veľa úspechov v matematike.

• Správy z Vysokých Tatier

• Exkurzia Slovenská príroda pre zdravie sa uskutočnila vďaka finančnej dotácii Mesta Skalica.

Fotky sú vo fotoalbume :)

3. deň
            V stredu ráno sme sa zobudili do trošku zachmureného rána. Obloha sa však postupne začala vyjasnovať, a tak sme sa, posilneni raňajkami, vydali smer Starý Smokovec. Tu sme sa ozubenou lanovkou vyviezli až na Hrebienok. Odtiaľ sme potom prešli popri Vodopádoch studeného potoka až k Rainerovej chate. Túto peknú turistickú vychádzku sme zakončili obedom v kolibe U kamzila. Poobede nás už čakal vytúžený aquapark. Vo štvrtok ráno odchádzame z Popradu 9:23. V Skalici budeme o 16:00.  LuV za 6. a 7. ročník

2. deň
            Dnešný deň začal krásnym slnečným ránom. Posilnení výdatnými raňajkami, sme sa vydali obdivovať krásy tatranskej prírody. Ako prvá naše turistické nadšenie preverila TEŽ-ka, ktora bola plná k prasknutiu. Vyviezli sme sa až k Štrbskemu plesu, odkiaľ sme sa po náučnom chodníku vydali smerom k Popradskému plesu. Tu sme sa posilnili chutným obedom a po krátkom odpočinku sme sa vydali na spiatočnú cestu. Smerom k zastávke sme ešte stihli odbočiť na Symbolicky cintorín, kde sme si pripomenuli, že hory sú nielen krásne, ale aj nebezpečné. Naše spiatočné kroky hnali aj sivé oblaky, ktore zastreli celú oblohu. Do Popradu sme sa už vrátili sprevádzaní hustym dažďom. Podvecer však už prestalo pršať, tak sme sa po večeri ešte vybrali na malú prechádzku večerným Popradom.

1. deň
            V pondelok rano o 6: 15 sme sa vydali na dlho očakávanú exkurziu do Tatier. Cesta bola pomerne dobrá, jedinú komplikáciu sme zažili počas cesty rýchlikom, kde sme si museli svoje miesta doslova vybojovať. Ale podarilo sa! Po príchode do Popradu sme sa ubytovali v hoteli Satel. Pretože nás na recepcii informovali, že v horách prší, rozhodli sme sa zostať v Poprade a poprezerat si historické centrum mesta. Podvečer sa obloha vyjasnila a vykuklo aj slniečko. Dúfame, že nám do zajtra vydrží a na túre nás bude prijemne hriať.
            LuV za 6. a 7. ročník

• Hallo z Viedne!

3. deň
            Ráno nás čakali chutné raňajky, po ktorých sme si pobalili kufre a vydali sme sa na hlavnú stanicu. Tu sme si odložili batožinu a vydali sa k Dómu svätého Štefana. Obdivovali sme nielen jeho vonkajšiu architektúru, ale aj interiér. Presunuli sme sa ku komplexu Hofburg a prešli sa po najznámejšej ulici Ring Strasse. Bohužial, parlament aj radnica sa opravujú, a tak sme mohli lepšie vidieť len operu a budovy múzeí. Nechýbala jazda elektirčkou č.1 a známy trh Naschmarkt. Niektorí z nás úspešne zjednávali ceny, iní si dali obed. Vrátili sme sa späť na Hauptbahnhof, aby sme kúpili posledné suveníry. Potom nás už čakala cesta domov. Veru, niektorí sa tešili domov, tí druhí by ešte hádam pár dni zostali. :) SŠ za 8. a 9. roč

2.deň
            ... sme sa vo Viedni poriadne zapotili! Po pestrých raňajkách sme sa vybrali do ulíc. Navštívili sme zámok Belveder, kde sme obdivovali Klimtov obraz "Der Kuss", prešli sme do Domu hudby. Tu sme sa poriadne vybláznili a zistili viac o rakúskych skladateľoch, ba dokonca sme dirigovali imaginárnu viedenskú filharmóniu :) Nasledoval obed a presun na plavbu po Dunaji. Nevynechali sme ani obytný dom Hundertwasserhaus či Madame Tussauds a veľa selfie fotiek :) Zabávali sme sa na kolotočoch v Prátri a tento dlhý deň sme zakončili večerou podľa vlastného výberu.  SŠ za 8. a 9. roč

1. deň
            Cesta nám ubehla rýchlo, avšak na začiatku nás potrápila GPS, keď sme hľadali cestu na hotel Všetko sme ale zvládli, ubytovali sa v peknom hoteli a išli spoznávať mesto. Vybrali sme sa do Schonbrunnu. Tu sme strávili celé poobedie. Videli sme zámok, "stratili" sme sa v bludisku, zviezli sme sa na glorietu vláčikom, navštívili sme najstaršiu ZOO na svete. Večer sme zakončili v McDonald's. Zajtra nás čaká poriadna makačka :o. SŠ za 8. a 9. roč

• 2 strieborné pre naše dievčatá

• Fotky sú vo fotoalbume :)

V sobotu, 15. 6., sa v Holíči, vo veľmi príjemnom areáli Holíčskeho zámku v bývalých priestoroch tabačiarne, konalo celoslovenské finále náborových turnajov GPX. Skoro v každej kategórii sa stretlo po 10 najlepších hráčov a hráčok. Len kategória D08 bola obsadená 8 šachistkami. Zvádzali sa tu tuhé boje a naše dievčatá nám urobili naozaj radosť.

Máme 2 strieborné!!

V kategórií D08 sa naša Veronika K. so ziskom 5 bodov zo 7 možných umiestnila na úžasnom 2. mieste.

V kategórií D14 sa naša Ela R., ktorá stratila tiež len 2 body, posadila na pomyselný strieborný stupienok.

• Družobné stretnutie škôl

• S potešením a vidinou príjemne stráveného dopoludnia sme prijali pozvanie našej partnerskej školy ZŠ Očov z Hodonína, ktorá nám aj našim kamarátom zo Senice a Ratíškovíc pripravila skvelé športové hry  vo „Veslařském klubu Hodonín“ pri rieke Morava. Tento klub má dlhoročnú tradíciu a od svojho vzniku v roku 1907 vychoval už nejedného špičkového majstra v niektorom z vodných športov. A tak môžeme smelo povedať, že domáci „Hodoňáci“ majú veslovanie skoro v génoch, a čo nemajú v génoch, to získajú tréningom počas hodín telesnej výchovy a iných podujatí, ktoré očovská škola spolu s týmto klubom často pripravuje. A v čom sme si vlastne merali sily? Najskôr to bol orientačný beh okolitým lesíkom v kombinácii so streľbou zo vzduchovky, ktorý sme zvládli bez ujmy na zdraví a bodania komárov. Potom nasledovala súťaž na veslárskom trenažéri a zlatým klincom programu bolo skutočné a naozajstné raftovanie v „búrlivých vodách“ rieky Morava, a to sme si užili najviac.  Zistili sme, že nie je jednoduché zosúladiť 8 vesiel a veľmi sme sa pri manévrovaní raftu nasmiali. Keď sme zmizli za zákrutou, pani riaditeľku obchádzali mdloby, ale prežila to v zdraví a my takisto. A aké bolo konečné hodnotenie? Chlapci boli lepší v behu a streľbe, dievčatá zase na trenažéri - rybičkách, dokonca naša šiestačka Ela R. triumfovala v tejto disciplíne spomedzi všetkých 32 zúčastnených detí suverénne najlepšie. Blahoželáme a ďakujeme za pozvanie :).

• Chrobáci v Pastoračnom centre

• Fotky sú vo fotoalbume :)

Vo štvrtok 13.6. sa druháci vybrali na opekačku do Pastoračného centra v Skalici. Hneď po príchode sme si založili oheň (s ktorým nám musel pomôcť jeden z oteckov : ) a ešte za príjemného počasia sme si začali opekať. Počas celého doobedia sa žiaci bláznili v areáli centra, hrali futbal, kopali penalty, skákali cez švihadlá a mnoho iného. Dovnútra sa chodili schladiť k stolnému futbalu. Celé doobedie bolo veľmi príjemné a zábavné. Istotne by sme vydržali aj dlhšie, keby nám okolnosti dovolili. Nevadí, všetkého veľa škodí, a tak sa už teraz tešíme na ďalšie príjemné zážitky. NK

• Hurá, vieme plávať!

V piatok 7.6. dokončilo 45 žiakov prvého stupňa plavecký výcvik v Ratíškoviciach. S veľkou pýchou oznamujeme, že plávanie zvládli všetci. Niektorí sa v plávaní zdokonalili, niektorí sa plávať naučili.  Každý týždeň si pre nich trénerky nachystali niečo nové, zaujímavé a hlavne, zábavné. Na plavárni mali vždy nachystané veľké množstvo rôznych pomôcok, aj vďaka ktorým sa žiaci na plavecký vždy tešili. Na záver mali pre tých najšikovnejších pripravené plavecké súťaže.  Víťazi dostali pekné diplomy a v škole sme ich odmenili ešte medailou a sladkou drobnosťou. NK

• Jeden deň Národného týždňa charity u nás

• Fotky sú vo fotoalbume :)

V piatok 14.6. nás navštívili zamestnanci a dobrovoľníci z Bratislavskej arcidiecéznej charity aby sme si navzájom vymenili naše pohľady na DOBROvoľníctvo. Kým oni nám porozprávali o svojej práci a pomoci ľuďom v núdzi, my sme sa s nimi podelili o naše skúsenosti s dobrými skutkami pre školu a pre mesto. Zaujala ich naša široká paleta eko aktivít, ktoré sme spoza brány školy vytiahli do mesta a i naďalej ich prezentujeme a propagujeme pod logom ekoDOMček. Potešili ich naše L4L a úprimne pochválili naše/vaše šikovné deti, ktoré všetky tieto malé DOBrá šíria ďalej.
            Všetci spolu sme potom navštívili skalický Azylový dom útulok Cesta, v ktorom prebývajú ľudia, ktorí nemajú svoju vlastnú strechu nad hlavou. https://www.stiborsi.sk/
            Bola to určite ďalšia, celkom nová skúsenosť, za sprostredkovanie ktorej ďakujeme. MA

• Historicky prvý KNIŽNÝ VEĽTRH v našej škole

• Fotky sú vo fotoalbume :)

Už dlho sme sa pripravovali na Knižný veľtrh. Viete vlastne čo to je? Je to podujatie, na ktorom sa prezentujúci snažia upútať divákov, aby sa o knihách viac dozvedeli  a aby si rôzne knihy aj prečítali. Veľtrh sa konal v našej telocvični a pripravili ho tretiaci, teda  my. Všetky prezentácie sa nám páčili, boli veľmi vtipné. Prišli sa na nás pozrieť prváci, druháci a aj ôsmaci, čo nás prekvapilo. Ku každej knihe sme pripravili aj občerstvenie, bolo sladké, chutné a ovocné. Napr. ku knihe Dorka Magorka bolo ovocie, ku knihe Matilda boli palacinky a kakao, Tom Gates ponúkol pizzu, podľa knihy Grétka sme mali jahodový koláč. Potešilo nás, že ste prišli.  Dúfame, že naša aktivita splnila cieľ a prváci a druháci začnú čítať nejaké knihy, ktoré sme im predstavili. Knižný veľtrh bol podľa nás úspešný.  (Spoločne napísali tretiaci)

• Active English Week has just finished

Aj v tomto roku sa už všetci naši ôsmaci a deviataci tešia na týždeň s anglickým lektorom. 25 hodín angličtiny v týždni od 3.6 do 7. 6. je celkom dobrou príležitosťou na precvičenie si všetkých jazykových zručností a posilnenie sebavedomia a my sme radi, že môžme všetkým žiakom ponúknuť túto možnosť už po piaty raz. Lektor Ed sa naozaj vyzná a vie zaujať a tak je tento "AEW" naozaj aktívny. Naši nádejní adepti na angličtinu píšu, kreslia, predvádzajú, prezentujú, improvizujú, zapisujú, kontroľujú, počúvajú a rozprávajú a pri tom všetkom a vďaka tomu sa bavia. = They are enjoying themselves as well as the lessons. Thank you Ed!!   MA

• Majstrovstvo v atletických majstrovstvách okresu

• Fotky sú vo fotoalbume :)

Tak ako rozprávky začínajú vetou: „Bolo raz jedno kráľovstvo...“ tak sa na skalickom atletickom nebi zrodili v našich srdciach hviezdičky...

Boaz na štarte skalického štadióna štyri skromné dievčatá... Volali sa Chiarka, Karinka, Dorotka a Anetka. Štafeta 4 x 60 m, druhý rozbeh. Nie je podstatné, ktorá kedy bežala. Tak rýchlo odpálili svoj beh, že sa nám štafeta na chvíľu stratila za traktorom:) Zákrutu vybrali s bravúrou a finišom rozdrvili ostatné tri štafety. V cieli šaleli naši fanúšikovia a volali kouča (p. u. Černin), aby súrne zistil výsledný čas behu. Ako inak, výsledky onedlho držal tajnostkársky v rukách. Netrvalo dlho a eufória na tribúne štvorlístkového stanovišťa vypukla.
            Dievčatá sa objímali, chlapci gratulovali, kouč v šoku. Boli sme prví !!!
            Ostatní nominovaní borci školy sa tiež nestratili, ba naopak:
            Aneta - tretia na šesťdesiatke,
            Linda - šiesta na osemstovke,
            Karin - šiesta na trojstovke,
            Chiara a Linda - šieste vo výške,
            Alex - prvý raz s guľou v rukách.
            Všetci sa vypäli k maximálnym výkonom, až osobným rekordom.

Radosť nám nepokazila ani informácia, že štafeta, ako jediná, nie je postupová disciplína na majstrovstvá kraja.
            Ďakujeme dievčatám a chlapcom za skvelé výkony na dráhe - zúročenie ich kvalitných tréningov v atletickom klube. Poďakovanie patrí ich trénerom a ocenenie zodpovednému prístupe dievčat, ktoré prináša ovocie.
            Sme na všetkých právom hrdí !!! 28/05/19 IČ

• ... pre deti

• Fotky sú vo fotoalbume :)

Pred časom sme prostredníctvom nástenky vyzývali deti k oslave nádherného dňa. Sľubovali sme hrdo: „Prever svoju šikovnosť a zručnosti. Deň plný hudby a tanca. Prekonaj prekvapivé otázky mudrca.  Potrénuj svoj postreh. Vyskúšaj, čo si nerobil. Ochutnaj osviežujúce vody. Vyrob si svoj náramok. Raduj sa, jasaj a uži si skvelé popoludnie. Obdaruj sa v obchodíku za cenu zážitkov a žetónov.“
            Predsavzatia sme sa snažili naplniť a myslím si, že úspešne. Radosť v očiach detí pri plnení úloh a zdolaní nástrah na stanovištiach veštili spokojné chvíle v obchodíku pri výmene žetónov za zaujímavý tovar.
            Za vydarený deň treba poďakovať vedeniu školy, pani riaditeľke za chutné koláče, šiestakom a siedmakom za realizáciu stanovíšť pre deti, prváckym a druháckym učiteľkám, vychovávateľkám a vychovávateľovi, no hlavne vám, milé deti. Všetko najlepšie deti !!!

• Triedne fotky dostanete s vysvedčením :)

• V utorok 4. júna v čase medzi 12.00 a 13.00 sa jednotlivé triedy stretli s pánom fotografom, aby ich zvečnil na jedinečnej triednej fotke za školský rok 2018/19.  Kto prišiel určite neobanuje:)